How To Earn Money From Bkash App টাকা ইনকাম করুন বিকাশ অ্যাপ দিয়ে | টাকা আয় বিকাশে পেমেন্ট

How To Earn Money From Bkash App টাকা ইনকাম করুন বিকাশ অ্যাপ দিয়ে | টাকা আয় বিকাশে পেমেন্ট. The most popular mobile banking institution in Bangladesh is bKash. At present there are places all over Bikash Bangladesh. The bKash update has brought new offers and changes. BKash started their journey in 2010. And BRAC Bank started their monopoly business under Bangladesh.

Everyone has a question about how to make income from development at home. And what are the ways to do it? We will try to give a simple answer to all the questions. Now it is very easy to earn 20-500 rupees or more than 1000 rupees per day from Bikash sitting at home. For this you have to follow very simple steps. I request you to read our article carefully.

টাকা ইনকাম করুন বিকাশ অ্যাপ দিয়ে

উন্নয়নের মাধ্যমে অর্থ উপার্জন করা খুব সহজ। আপনাকে যা করতে হবে তা হল আপনার স্মার্টফোনে বিকাশ অ্যাপটি ইনস্টল করুন এবং রেফারেল বিকল্প থেকে রেফারেল কোড সহ লিঙ্কটি আপনার বন্ধুদের সাথে শেয়ার করুন। তারপর আপনার রেফারেল লিঙ্কে যান, সাইন আপ করুন এবং বিকাশ অ্যাপ ইন্সটল করুন, আপনি পাবেন 50 টাকা। এছাড়াও, আপনার রেফার করা বন্ধু বিকাশ থেকে 50 টাকা পাবে। যাইহোক, বিকাশের পক্ষ থেকে একটি শর্ত রয়েছে যে আপনার রেফার করা ব্যক্তিকে অবশ্যই আগামী 15 দিনের মধ্যে বিকাশে যেকোনো লেনদেন করতে হবে যেমন মোবাইল রিচার্জ, ক্যাশ ইন, ক্যাশ আউট বা অন্য কোনো লেনদেন। তবেই আপনি এবং রেফার করা ব্যক্তি 50 টাকা পাবেন। এভাবে  100 জনকে রেফার করতে পারলে আপনি বিকাশ থেকে 5000 টাকা পাবেন। আর এই আয়ের কোনো সীমা নেই। আপনি যত খুশি তত লোককে রেফার করে অর্থ উপার্জন করতে পারেন।

How To Earn Money From Bkash App

First you need to have your own development account. You can’t work without an account of your own. Now you need to login with the pin code in bKash. After logging in, you will see an option called Referrer and Friend. Then you will click on the Referee and Friend name option. Then how many options will come in the name of share code. Now you will copy the link. Then for the friends you want to invite the copied link. You have to go to Facebook or Messenger and share the copied link. Then if any of your friends enters the link, they will come to bKash’s website.

Then he will log in to the apps with his phone number. There you have to click on * I Am Not A Robot *. Then if you agree with all the aspects of the form then you have to click on * Agree * button. Then you have to submit the form. One thing to keep in mind here is that even if someone you invite already uses the bKash app, it won’t work. As a result, you will not receive any money. This will require new users here. Then after submitting the form you have to give another information, for example if you are an Android user then click on Android and if you are an iPhone user then you will click on Apple Store. Then your work is over here.

Now here are some conditions. For example, if your friend has sent money or cashout within the next 15 days after opening a bKash account, you will get 20 taka. And if your friend does not send money or cash out within the next 15 days, then you will not get 20 rupees. You just have to be more discriminating with the help you render toward other people.

মোবাইল দিয়ে টাকা আয় বিকাশে পেমেন্ট

আমরা মোবাইল ফোন দিয়ে অর্থ উপার্জনের কথা ভাবতেও পারি না। আমরা সারাদিন অযথা মোবাইল ব্যবহার করি, দিনের মূল্যবান সময় নষ্ট করি। কিন্তু আপনি যে সময় নষ্ট করছেন তা ব্যবহার করে আপনি সহজেই আপনার মোবাইল দিয়ে অর্থ উপার্জন করতে পারেন। আসুন জেনে নেই, কিভাবে মোবাইল দিয়ে টাকা আয় করা যায়। বর্তমান সময়ের সবচেয়ে জনপ্রিয় অনলাইন গেম। বিশেষ করে আমাদের তরুণরা অনলাইন গেমে আসক্ত হয়ে পড়েছে। আপনি কি জানেন যে মোবাইল অনলাইন গেমের মাধ্যমে অর্থ উপার্জন করা সম্ভব।

বর্তমানে সবচেয়ে জনপ্রিয় দুটি মোবাইল গেম হল পপ-জি এবং ফ্রি-ফায়ার। আপনি এই দুটি গেম খেলে অর্থ উপার্জন করতে পারেন। সাধারণত প্যাপ-জি এবং ফ্রি-ফায়ার খেলার জন্য পরবর্তী স্তরে যাওয়ার জন্য আমাদের একটি বিশেষ গেম টুল বা একটি হীরা কিনতে হবে। আপনি যদি হীরা ক্রয় বিক্রয়ের ব্যবসা করেন তবে আপনি সহজেই অর্থোপার্জন করতে পারেন। অন্যদিকে, অনেক অনলাইন গেম ফ্যান আছে যারা নিজেরাই কঠিন লেভেল পার করতে পারে না, তাই তারা ভালো মানের প্লেয়ার ধার নেয়। আপনি যদি একজন ভাল খেলোয়াড় হন তবে আপনি গেম খেলে অর্থ উপার্জন করতে পারেন।

Last Word

To get More Information Please Visit EResultsBD.Com  .

Leave a Reply

Your email address will not be published.